1 år idag

Idag firar jag och min blogg 1 år, det var exakt ett år sedan jag började blogga...herrgud vad tiden går fort.
Tyvärr har jag väl inte ägnat min blogg lika mycket uppmärksamhet nu som jag gjorde i början. Men ska försöka att ändra på det när den tråkiga hösten nu drar igång snart. Ja jag gillar inte hösten alls, kallt, regnigt och mörkt. 
Men jag har ju faktiskt lite värme att se fram emot, idag är det nämligen 3 månader kvar till vi åker söderut mot sol, bad, värme och Singha. Längtar mängder nu.
 
I lördags var det dags för den årliga kräftskivan hos mamma, det blev en hel del kräftor, lite över 3 kilo, 1,5 kilo räkor, massa paj och massa baguetter....var ganska mätt efteråt sen. Men man får passa på, det blir ju inte ofta man äter kräftor, sen är det ju så gott oxå.

Igår kväll fick jag lite förkylnings känningar och senare på kvällen hade jag feber, så även idag....har legat på soffan hela dagen och tyckt synd om mig själv hihihi, hoppas det går över snart.

Nu ska jag fortsätta att ligga på soffan, hörs en annan dag.

Kram på er!!

Här är lite bilder från kräftskivan

   
   
Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: zero

Den 17:e e tydligen ett magiskt datum ;-D kram

2009-08-18 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0