Regnet det bara öser ner....

Ja nu börjar man bli lite trött på regnet, det känns verkligen som om det regnar varje dag nu. Känns ändå skönt att man har Thailands resan att se fram emot senare i vinter,annars hade jag nog fått sol abstinens.
Ja det är bara 3,5 månad kvar nu tills vi ligger på en soldränkt strand i Thailand och smuttar på en kall Chang och äter ananaser på löpande band.

Vad har hänt sen sist jag blogga då, ja egentligen inte så mycket, har jobbat en del. Igår var vi på bio och såg Sommaren med Göran, ojoj shit vad jag skratta många gånger, den va super rolig, precis min humor. Gå och se den om ni inte redan har sett den, rekommenderas.

Vi har även avverkat en Takida konsert i Lysekil, kanonbra verkligen, det tog dock en stund innan de kom igång men väl värt att vänta på. På söndag nu drar vi till Göteborg för att kolla på Madonna, åker inte för att höra hennes låtar (eller ja det gör man ju så sett men) mest för att jag tror att hon har en grym show, hon är verkligen en entertainer.

Senare idag ska jag ner till stan och fika med tjejerna (och killarna), det var längesen nu, ska bli kul att träffas igen. Ska även träffas på lördag, då blir det Damsupé hihi.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och mysa i soffan lite, tills nästa gång....

....Kram på er!!


Västkusten när den är som bäst.....

Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åå jag älskar västkusten!! det är helt klart den finaste kusten i sverige =)

2009-08-05 @ 10:27:58
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0