Spelberoende

Det är inte lika farlig som det låter, men jag har verkligen fastnat för ett "bubbel spel", man ska få bort bubblor, minst 3 åt gången och samla så mycket poäng som möjligt. Jag har personligt rekord på 566320 poäng....men vet en som har rekordet på nästan 1 miljon.
Prova gärna, det är roligare än man tror:  http://www.bubbleshooter.net och välj just bubbleshooter spelet. Lycka till!!!
(det är gratis oxå)

Ikväll ska jag ut en liten sväng på stan med svägerskan och Zizezero, vi ska ut och ta några öl eller ett par glas vin, får se vad jag känner mig sugen på ikväll. Ska bli mysigt.

Näpp nu ska jag spela en omgång till och se om poängen stiger.

Kram på er!!

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0