För jag har bara regn hos mig...

Ja nu har det verkligen regnat länge, det ser inte ut att ha något slut heller, visst håller det upp emellanåt och solen visar sig. Som nu ikväll har solen varit här en sväng, passade då på att ta en promenad. Men nu mulanar det på igen. Hur länge ska det fortsätta. Hoppas verkligen att vädret blir bra, sol och varmt eller det kanske var att begära för mycket, men uppehåll iallfall under midsommar helgen. Hade varit lite skönt att få lite solstrålar på våra bleka nordbo kroppar.

Idag har det varit ett otroligt skumt väder här hemma, imorse var det strålande solsken, sen mitt på dagen kom det från igenstans ett skyfall blandat med hagel. Höll i sig en timme ungefär. Sen som sagt under kvällen sprack det upp och blev sol till att nu återigen bli grått på himlen.

Hihi jag kanske ska ta jobb som meterolog, babblar ju på massa om vädret haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag vänta in maken som kommer hem från jobbet. Ska sätta oss ner och planera lite inför midsommar som ska bli sååå solig och varm....

Kram på er!!

Så här såg det ut på vår altan i eftermiddags, hagel och ösregn

Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0