Blogg torka

Jag har inte skrivit på ett tag nu, har känt att jag inte har något av värde att skriva om, jobb och praktik har det bara varit egentligen sista veckan men jag ska skriva ner litw om vad som har hänt i mitt såååå spännande liv HIHIHI.
Fick precis oxå en liten påbackning av Zizezero att jag har uppdaterat dåligt, så som sagt här kommer lite.

Helgen som gick spenderades på jobbet, iallafall fredag och lördag, 29 timmar blev det i runda slängor. Så på söndagen var jag seg och trött.
Vi blev iallafall inbjudna hem till mamma på mysig söndags frukost, det är alltid uppskattat. Sen på kvällen bjöd maken ut mig på lite god mat på en favo krog i stan (som vanligt) haha. Svärföräldrar och svägerska var oxå med, det var trevligt att träffa dem igen.
Jag åt den goda lättgrillad tonfisk serverad med örtrisotto och en citruskräm...mums!!

Sen igår var det dags igen för ännu en vecka med praktik, men denna precis som nästa vecka kommer att bli kortveckor, denna veckan är jag ledig imorgon, sedan nästa vecka på måndag och sedan är det ju långfredag, så det blir en 3 dagars vecka bara.

Vi har förresten börjat riva lite i vårt kök, vi har (läs jag) bestämt att göra om lite, vi ska bla byta ut bänkskivor, diskbänk och sätta upp lite hyllor istället för väggskåp.

På torsdag ska jag ha en liten våffelkväll här hemma med tjejerna, vi måste ju fira våffeldagen en gång till ju ;))

Nu ska vi snart åka iväg till mataffären och handla lite mat, behöver fylla på lite i kylen, den ekar!

Kram på er!!


Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Marie

det var kul å ses i söndags ! det blir tyvärr inte så ofta som jag vill ! hoppas det kan bli bättre ! hälsa kissarna från mig !!! massor med kramar !

ps när ska vi dricka lite vin igen?? ds

2009-03-31 @ 18:34:20
Postat av: Jessica

Kissarna hälsar tillbaka!! Nä det har varit lite dåligt på träff fronten nu ett tag..säg nån dag du kan ta lite vin så ser vi om vi fårihop nåt?!

kramis

2009-03-31 @ 18:58:09
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0