Myskväll med 3 rätters

Igår slog vi på stort hihihi, för det första kollade vi på melodifestivalen och sen tog vi oss tid att riktigt lyxa till det med matlagning.

Vi började med en liten drink som jag hade gjort när vi fixade och förberedde.



Sen åt vi god förrätt som bestod av färska räkor, mango, gurka allt var smaksatt med chili-lime


Sen kom huvudrätten fram, pesto & fetaostbakad lax med rotfrukter och limesås


Och till efterrätt åt vi hemmagjord vaniljpannacotta med blåbär och hallon


Självklart var kissarna med och mös hela kvällen....puss på er mina små hår bollar



I fredags tappade Nalle en hörntand, stackare! Pratade med veterinären som sa att det inte var ovanligt när katter blir äldre, Nalle är ju 11 år i år.

Idag har jag varit ute på en lång härlig promenad i solen, det var riktigt skönt och jag kände mig sååå duktig HIHI, hoppas det kan bli vår nu!

Kram på er!!

Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Anna

Söta kissar

Sov gott



kram

2009-03-15 @ 22:51:11
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det såg gott ut! Söta katter!

2009-03-17 @ 22:56:57
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0