Söndags lugn

Ojoj jag har lite ont i magen efter gårdags kvällen, skratta så mycket, så magmusklerna har fått sig en träningsomgång. Det var super trevligt igår. Vännerna kom framåt halv 7-7 snåret, då mumsade vi på lite nachos i all enkelhet, spelade lite Buzz, jag hade gjort en liten schlager quiz, sen spelade vi traditionella sällskaps spel, med andra ord och kampen mellan man och kvinna.
Det är så underskattat med spel, jag tycker det är en kanon trevlig umgänges form. Jag har redan lite abstinens och vill ha revansch med en ny spelkväll snart igen.....

Idag blir det en lugn och skön söndag. Vi gick upp vid 9.30 och åt en mysig frukost ihop i soffan framför nyhetsmorgon, ska iväg lite senare idag till makens föräldrar och äta lite söndagsmiddag, alltid kul att träffa dem och att dessutom få lite mat oxå, kan ju inte bli bättre HIHIHI

Sen ikväll blir det filmkväll med något gott att tugga på, gott att dricka, massa värmeljus, tänt i brasan och såklart maken brevid mig under filten i soffan. En underbar avslutning på en underbar helg.

Kram på er!!


Kampen mellan man o kvinna.....


 .....i full fart att komma på "med andra ord".....


.....det är inte alltid lätt att få fram orden.....

Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var verkligen en lyckad kväll, längesen jag hade så kul faktiskt :)))

2009-03-09 @ 07:42:18
URL: http://starchick.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ett gott skratt förlänger livet...då förlängde vi väl vårt med några år iallafall hihihi ;)))

2009-03-09 @ 09:21:37
URL: http://mrsjessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0