Uppdatering

Har inte skrivit på några dagar nu, så dags att uppdatera lite om vad som har hänt.

Helgen som gick var kalas bra, den bestod av mys i soffan, långpromenader, festande, goda middagar m.m.

Fredagskvällen tillbringades i soffan med lite vin och tv:n som sällskap. På lördagen var det den traditionella fikan som gällde med tjejerna, vi fick lite nytillskott denna lördagen av två töser från Blekinge som var i stan på besök, kul.
På kvällen var det dags för lite party och utgång, vi började kvällen hemma hos Zizezero med lite vin, skvaller och singstar, hade jätte trevligt.
Sen bar det av till favo krogen nummer 1 hihihi. Där mötte jag upp maken som var ute på lite jobbfest, vi drog oss hemåt efter stägning och var nog inte i säng förrän vid 3 tiden.
Så söndagen krävde en riktig sovmorgon och OJ vilken sovmorgon hihi, vi vakna tjugo över 12 på dagen haha.

Efter en stunds mornande så tog vi oss ut på en härlig promenad i solen, vi gick runt på ett område intill där vi bor och tittade på alla gamla och fina hus.
Sen var vi hembjudna till mamma på lite middag och det var verkligen passande efter en långpromenad.
Vi blev bjudna på Italienska biffar med medelhavsås och pasta mums vad gott det var!

Idag har jag varit på min första praktikdag och det var väldigt trevligt, har bra arbetstider oxå, 8-15.30 måndag till fredag, skönt. Där kommer jag att husera de kommande 8 veckorna.

Nu är det operation matlagning som gäller, måste ju ha med matlåda till praktiken imorgon...;=)

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0