blogg paus

Nu är jag där igen, det var hur längesen som helst nu som jag skrev. Men jag skyller på hösten...gillar inte kyla och regn, blir lite småhängig då och därav anledningen att jag inte skrivit på ett tag hihihi. (försöka duger)

Har sen sist varit sjuk, rejält sjuk. Kan inte komma ihåg att jag någonsin har varit så sjuk, förhoppningsvis eller vad man ska säga så var det den omtalade "pigflu" som drabbade mig. Ont ikropp, hals, hosta, snuva och feber, hade såna febertoppar så jag satt mitt i nätterna i soffan och åt glass.
Men nu är jag pigg igen och det är skönt, så nu har jag kommit igång med träningen igen oxå, stranden 2009 närmar sig ju med stormsteg nu, bara 18 dagar kvar nu tills vi lyfter mot värmen. Ska bli sååå skönt.

Sen om ni inte hunnit höra det ännu, troligtvis inte eftersom det blev klart idag, så ska vi flytta.
Japp vi har köpt ett stort hus lite bortanför där vi bor idag. Jag vet att vi har flyttat runt till höger och till vänster, men nu har vi alltså köpt ett stort hus, 7 rok 140kvm, så nu har vi att växa i när det blir dags. (ska lägga ut lite bilder på huset vid ett annat tillfälle) Ska bli såå kul, flyttlasset går inte förrän i juni, är ju ett tag kvar men då ska vi njuta av vår nya stora altan!!

Så jag sitter här nu och sneglar lite på Ikea`s hemsida för att se om det finns något spännande hahaha, snart är det dags för Idol och idag ska jag faktiskt unna mig ett glas rött, har inte smakat på vin på länge nu då jag och maken har gått inför en mat diet. LCHF-low carb high fat, den ska vi äta fram till vi åker till Thailand. Har gått ner 2,5 kg på en vecka, ska väga mig imorgon igen och se om det hänt något mera.

Nu ska jag väcka gubben min, han powernappar lite på soffan innan han ska iväg och jobba en sväng.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: zero

Då kan Banz och Nalle få varsitt eget rum! hihi ;-) kramkram

2009-11-02 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0