Det går neråt

Japp jag minskar i vikt sakta men säkert för varje vecka som går nu (bara hållt på i 2 veckor men hihi) och jag kommer nog nå mitt mål inför Thai beach 2009.
Tror att alla promenader har gett resultat och det känns bra, det ger lite extra motivation att fortsätta.

Förra veckan gick jag hela 4,6 mil totalt, för mig känns det jätte långt, med tanke på att jag bara brukar gå till och från stan ibland. En strecka på ca 2,5 km enkel väg.

Veckan som har gått har inte enbart bestått av promenader, utan även lite plugg. Har en tenta nästa fredag i biologiskt och kognitivt perspektiv inom organisationen. Så på kvällen efter tentan är det damsupé igen, äntligen.

Men dagens kväll kommer att tillbringas med maken, syster med sambo, först här hemma med lite middag och sen ner till stan och bowla och ta några öl. Ska bli super trevligt. Men tyvärr finns risken att jag inte går neråt utan snarare uppåt igen efter kvällens diverse mat och dryck intag HIHI. Jag får bowla utav bara sjutton så jag förbränner alla öl kalorier direkt hahaha.

Kram på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0