LCHF

Just nu ligger jag platt fall på soffan, förkyld, feber och ont i hela kroppen. Så min träning och mitt matintag har tyvärr blivit lidande några dagar.
Börjar känna mig en aning bättre, ska nog inte känna efter för mycket då blir man bara besviken att man inte blir frisk fortare. Får helt enkelt hålla mig till tåls. Dricka mitt citronvatten, mitt the och äta det som faller mig in.

Men
snart är det dax för att påbörja en ny träningsvecka och ska även prova på att börja med en ny "diet" eller vad man ska kalla det. LCHF-low carb high fat, basic går det ut på att utesluta kolhydrater i kosten och äta måttlgt med proteiner och äta mycket fett.
Det har fått mycket uppmärksammad respons från flera forskare och jag har läst en hel del (nu när man ändå ligger och inte gör något) bloggar om andra som äter enligt denna metod. Det verkar ju kanon bra, men måste ha i åtanke att alla är olika, kanske inte alls funkar på mig...men väl värt att testa.
Så, så fort jag känner att förkylningen runnit av mig så drar jag igång.

Nu ska jag fortsätta att ligga på soffan, ska bara koka mig en stor kopp kamomill the först.

Kram på er!!

P.s nu är det bara 34 dagar kvar, sen lyfter viiiiii.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0