Organisations läsning

Ja så roligt har jag idag, dagen har bestått av läsning inför fredagens seminarium i skolan. Vi ska läsa och analysera över socialpsykologiska arbetsmiljöer inom organisationer. Faktiskt riktigt kul, men mycket att ta in eftersom det finns hur mycket som helst att läsa och leta efter.

I lördags var i på 30 års kalas, det var kanon trevligt. Vi fick lite mat och diverse drycker. Sedan hade vi tjejkompisar satt ihop ett bildspel på och till födelsedags barnet, det blev väldigt uppskattat av både henne och de övriga gästerna.
Det kändes i huvudet och kroppen dagen efter att vi varit på kalas kan jag säga, blev inte mig själv igen förrän frampå eftermiddagen, men det var det värt. Tack Jaana för en trevlig kväll.
På söndag kvällen sen var det dax för mig att bli firad lite grann, familjen kom hem på lite middag och mys. Jag fick presentkort på Ikea....åhhh så bra, fick även en spa upplevelse utav maken, så nu har jag bokat in dag och behandlingar. Ska passa på att göra kroppen pigg och fräsch inför kommande Thailands resa i November.

Nu ska jag ta en lång skön dusch och sedan börja förbereda inför maten lite, sen ikväll är ju andra avsnittet av Idol och tredje avsnittet av True blood, så onsdags kvällen kommer att bestå av en lugn och skön stund i soffan.

Kram på er!!


Födelsedags "barnet"

Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0